lördag 14 april 2012

Vårstädning

För en vecka skrev jag ju att det blivit en massa matslarv och tröstätande och det var dags att hitta tillbaka. Jag har inte ätit någon måltid jag ångrat sen dess och inte heller godis/glass/chips som slunkit ner många kvällar på senaste. Yey me!

Vad lätt det var. Det finns ju så mycket gott som ryms inom 'maten som både jag och min kropp gillar'!

Ikväll blir det tacos hos M, funkar finfint att äta dem My way. Godis finns nog också där, kanske äter jag, kanske inte. Balans! Kontroll.

2 kommentarer:

  1. Snubblade in på din blogg för några dagar sen. Otrolig inspiration! Sund inställning till mat, träning och hälsa. Kommer följa den regelbundet.

    Hälsningar
    Jenny

    SvaraRadera
  2. Det är lustigt hur lätt det är att äta bra egentligen!
    Bra jobbat att komma tillbaka till rutinerna :)

    SvaraRadera